Nadrzędnym celem Centrum Medycznego Karpacz S.A. jest świadczenie usług medycznych w zakresie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji dzieci, młodzieży i osób dorosłych z terenu całej Polski w sposób kompleksowy i profesjonalny.
Misja Centrum
POMAGAMY ODZYSKAĆ
RADOŚĆ ŻYCIA
PACJENTOM I ICH RODZINOM
Politykę Jakości realizujemy poprzez:
- stworzenie komfortowego otoczenia dla pacjenta
- przewidywanie i zaspokajanie potrzeb zdrowotnych pacjentów i zwiększenie dostępności do usług medycznych przy optymalnym wykorzystaniu posiadanych zasobów,
- świadczenie kompleksowych usług medycznych oraz opiekę nad pacjentem na poszczególnych etapach leczenia,
- ciągłe doskonalenie i stosowanie metod diagnostycznych, leczniczych i rehabilitacyjnych w oparciu o korzystanie z nowoczesnego sprzętu medycznego,
- systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników oraz pozyskiwanie wysokowykwalifikowanej kadry,
- monitorowanie i doskonalenie struktury organizacyjnej szpitala,
- doskonalenie organizacji pracy w celu optymalnego wykorzystania zasobów personalnych, materialnych i finansowych,
- analizę potrzeb i oczekiwań pacjentów i pracowników poprzez monitorowanie ich satysfakcji,
- stosowanie technologii i rozwiązań sprzyjających ochronie środowiska,
- obniżanie kosztów bez uszczerbku na jakości.
Cele strategiczne Centrum:
- Tworzenie stabilnej i nowoczesnej placówki realizującej świadczenia zdrowotne na najwyższym możliwym poziomie
- Kompleksowy rozwój w obszarze usług rehabilitacyjnych
- Zapewnienie wykwalifikowanej kadry medycznej i personelu pomocniczego
- Utrzymanie stabilności finansowej
- Rozwój nowoczesnej i kompleksowej infrastruktury
- Doskonalenie jakości i zapewnienie bezpieczeństwa świadczonych usług
Dążąc do wypełnienia założeń Polityki Jakości Zarząd deklaruje pełne zaangażowanie własne i całego personelu w utrzymaniu i ciągłym doskonaleniu Systemu Zarządzani Jakością dla zapewnienia pacjentom jak najlepszych warunków leczenia i opieki.
Pracownicy Centrum są odpowiedzialni za jakość wykonywanej pracy oraz pozostają zobowiązani do realizacji Polityki Jakości i wykazywania inicjatywy w zakresie doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością.
Zarząd Centrum zapewnia warunki i niezbędne zasoby do realizacji założeń przyjętej Polityki Jakości. Ocena realizacji Polityki Jakości jest dokonywana podczas przeglądu zarządzania.
Karpacz, 25.04.2018r.